התינוק טיילור BT2 נגד מרטין הקטן LX1 – קרב הצירים!

 

זה הקרב של המיני אקוסטי בהשוואה של היום! אנו בוחנים שני גיטרות פופולריות ידידותיות לטיולים של מותגים מהשורה הראשונה אשר – על פניו – חולקות המון במשותף.
 

בפינה אחת יש טיילור של התינוק טיילור BT2 ובפינה השנייה יושב מרטין הקטן מרטין LX1 . טיילור ומרטין הם האלופים הבלתי מעורערים במשקל כבד בעולם האקוסטיקה, ומציבים את אמות המידה לגיטרות פרימיום, וזו הסיבה שזו השוואה כה מפהרת.

 

הזנים הקטנים שלהם – BT2 ו- LX1 – הם שניהם האקוסטיקה הקטנה ביותר בפס הייצור של כל מותג. לכן הם מושלמים לשימוש כגיטרות טיולים , כמו גם לילדים ולשחקנים עם ידיים קטנות יותר.

 

בואו נראה אם ​​נוכל להפריד ביניהם …

 

תמונה גיטרה אקוסטית / דירוג סיכום בדוק מחיר
+

Baby Taylor BT2


            התינוק טיילור BT2
         

סך הכל 4.57 / 5 4.6 out of 5 stars

ספורטיבית בגוף איום במחשבה מהגוני.

+

Martin LX1 Little Martin


            מרטין LX1 מרטין הקטן
         

סה"כ 4.72 / 5 4.7 out of 5 stars

שם גדול, גיטרה קטנה, איכות גדולה, מחיר קטן!

גוף וצוואר

 

כפי שציינו במבוא, גם התינוק טיילור וגם מרטין הקטן הם גיטרות בקנה מידה קטן שחולקות קווי דמיון. שניהם מיוצרים על ידי מותגים יוקרתיים אם כי שניהם במחיר סביר – למעשה, הם מאוד נוחים מתחת ל -400 דולר.

 

לשני האקוסטיקה אורך מידה דומה יחסית ידידותי-יד (22.75 אינץ 'לטיילור, 23 אינץ' למרטין), ושניהם נוחים וקלים לשחק, ללא קשר לבנייה שלך. בכנות, גבר שישה מטרים היה נהנה לשחק בשניהם באותה מידה כמו שילדה מתבגרת!

 

הם חולקים צורות גוף דומות בכך שהם לא חותכים, אך הטיילור הוא מחשבה לא קטנה בקנה מידה 3/4 ואילו למרטין יש צורת קונצרט שונה.

 

מהר מאוד ניכר שגם היער שמשמש לבניית הגיטרות שונה. מרטין משתמש באדנית סיטקה מוצקה לחלק העליון עם המהגוני שלהם במינציה בלחץ גבוה בגב ובצדדים. לשם השוואה, הטיילור משתמש בחלק עליון מהגוני מוצק עם גב ובדפנות הספל למינציה. החלק האחורי של הטיילור מקושת גם הוא מעט, מה שמסייע בהעלאת הקרנה גדולה יותר.

 

כשמדובר בצוואר, המרטין הקטן עוקב אחר רבים מהדגמים האחרים והסבירים יותר של המותג באמצעות למינציה וחומרים מרוכבים ידידותיים לסביבה – ישנו לרבד ליבנה חלודה של לבנה העומד על הצוואר בעוד לוח הזכוכית עשוי עשיר ריצייט ( הכולל 20 סיבובים). מקל טיילור מעץ אמיתי ומשתמש בספלה מוצקה לצוואר עם אבוני אפריקה מקורית על לוח השולחן, עם 19 סריגים. שניהם מקסימים לשחק בכל זאת, ללא קשר לחומרים.

 

 

חומרה

 

BT2 או LX1 לא מצוידים במוצרי אלקטרוניקה, אם כי ישנם גרסאות אלקטרו-אקוסטיות זמינות בחלק מהמקומות בשוק.

 

במקום אחר, בשני האקוסטיקה מצוידים מכווני גומי בצבע כרום אטומים, שאינם דבר מיוחד אך הם אטרקטיביים, מרגישים נחמד לשימוש ועושים עבודה טובה עם כוונון של שתי הגיטרות. הטיילור שומר על דברים אמיתיים עם גשר עץ סיסם, ואילו מרטין משתמש שוב בריצ'ליט לצורך הגשר של ה- LX1 – לא עניין גדול, שכן ריצליט הוא למעשה חומר מכובד בימינו.

 

מכיוון ששני גיטרות ידידותיות לטיולים, נהדר לראות הכללה של תיק גיג מרופד בהתאמה אישית לכל אחת מהן – שתיהן ממותגות עם הלוגו של היצרן שלה ושניהם באיכות גבוהה באותה מידה (אם כי תיק טיילור חום בהיר מעט יותר נחמד ב הדעה שלנו).

 

 

מה ייחודי?

 

בעוד שצווארו של מרטין מחובר לגוף עם חיבור מסורתי וטון מסורתי, צוואר הטיילור מחובר לגוף – קצת לא שגרתי – עם שני ברגים שחורים. זה מכתים מעט את המראה הכללי ולא ישמח לפורניסטיות הגיטרה. מצד שני, היתרון של טכניקת ההצטרפות הזו הוא בכך שאין עקב עקב בצוואר, ומאפשר גישה טובה יותר לסיבובים הגבוהים יותר.

 

באשר לשחקנים מפורסמים, המרטין הקטן הוא החביב על המבצע הבריטי הפופולרי אד שירן. אבל לתינוק טיילור יש את מקומו בלב טיילור סוויפט. שניהם מגה-כוכבים בפני עצמם, וזו תמיכה טובה לכל אחד מהאקוסטיקה המיני הזו.

 

ערך

 

כשמדובר במחיר, שניהם מתחת ל -400 דולר ומציעים תמורה טובה לכסף. המשחקיות והטון הכללי שמגיעים משניהם מרשימים עבור המזומנים, בעוד שתמיד נחמד לקבל גיטרה של טיילור או גיטרה מרטין מבלי שתצטרך לקחת הלוואה בנקאית!

 

עם זאת, ראוי לציין כי מרטין הקטן בדרך כלל מסתדר מעט יותר יקר מהתינוק טיילור ברוב השווקים, בסביבות 30 $.

 

המסקנה

 

זה היה עוד קרב קשה, אם כי שניהם יצאו משני אגודלים מאיתנו.

 

עם זאת, מכיוון שיש מעט מה להפריד בין הגיטרות מבחינת יכולת משחק ואיכות בנייה, הכל מסתכם במה שאתה מעדיף טונאלית. בגלל המהגוני והספלה, הטיילור מייצר טון מעט חם יותר ומקרין מעט טוב יותר בזכות אותו גב מקושת.

 

המרטין הוא בהיר יותר ונשמע עדיין מתוק, למרות ששמנו לב שהוא יכול להיות מעט מעט זה כמה מקומות – לא מספיק כדי להניח אותו!

 

אם אתה מעדיף עץ אמיתי על פני מרוכבים ולמינציה, הטיילור ימשוך יותר – אם כי אתה צריך להשלים עם שני הברגים בצוואר.

 

טון וחומרים בצד, מפסק העסקה העיקרי יהיה ככל הנראה האם יש לך זיקה מסוימת למותג אחד. מרטין או טיילור? טיילור או מרטין? אם אחרים באוסף שלך הם מרטינס, רוב הסיכויים שתעדיף את ה- LX1 – אם אתה אוהב את טיילור, BT2 כנראה יהיה המועדף עליך.

 

למרות שזו החלטה קשה, אם היינו צריכים לבחור אחת, BT2 הזול מעט יותר מראה ערך רב, נימה מעט טובה יותר, ומעביר אותו לנו … פשוט.

 

לקבלת מידע נוסף על התינוק טיילור BT2 וגם על הקטן מרטין LX1 , עיין בביקורות המלאות שלהם.

 

תמונה גיטרה אקוסטית / דירוג סיכום בדוק מחיר
+

Baby Taylor BT2


            התינוק טיילור BT2
         

סך הכל 4.57 / 5 4.6 out of 5 stars

ספורטיבית בגוף איום במחשבה מהגוני.

+

Martin LX1 Little Martin


            מרטין LX1 מרטין הקטן
         

סה"כ 4.72 / 5 4.7 out of 5 stars

שם גדול, גיטרה קטנה, איכות גדולה, מחיר קטן!

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..