מה עושה דוושת שער רעש טובה?

what-to-use-noise-gate-for-600x268

 

דוושות שער הרעש הופכות פופולריות יותר ויותר בקרב נגני גיטרה מכל הדרגות ורמות המיומנות. מזמן לא היו הימים שבהם ציוד כזה היה יקר מדי עבור רובם. בימינו, אתה יכול להתחמש ולוודא שנתיב האות שלך ברור כשמש והכל במחיר שווה לכל נפש. אם כבר מדברים על דוושות שער הרעש, אף על פי שהן אינן קרובות לפריחות כמו overdrives או תיבות דליפה דומות, עדיין יש לכם מבחר גדול לבחירה.

 

למרות זאת, לא כל דוושת שער רעש נוצרת שווה, וחלקם יעניקו לך ביצועים טובים יותר מאחרים. עם זה בחשבון, מה שאנחנו רוצים לדון בו היום הוא נושא שמגיע באופן טבעי כשאתה קונה לדוושה מכל סוג שהוא – מה הופך דוושת שער רעש טובה? בואו להיכנס לזה מייד, ולקבל את המידע הדרוש לכם.

 

מה מייצר דוושת שער רעש טובה?

 

mxr-m135-300x300 כשאנו אומרים כי דוושות שער הרעש הן יותר כלי מאשר דוושת אפקטים, אנו מתכוונים לכך. בתכנית הדברים המפוארת, השימוש בתיבה החשמלית הזו הולך לבלוט מבלי לשים לב למעט נגני הגיטרה המנוסים הקהל שמקדישים תשומת לב בהפסקות בין שירים. כבר דיברנו על איך דוושות שער הרעש עובדות במאמר שלנו העוסק בנושא זה בפירוט "בשביל מה נועדו דוושות שער רעש?" , אבל כדאי לחזור ולסגור את החלק הזה בסיפור לצורך זה. חתיכה.

 

ברוב המונחים הבסיסיים, דוושת שער רעש תהרוג את האות של הגיטרה שלך ברגע שהיא תיפול תחת סף מסוים מבחינת הנפח. זה אומר שברגע שתפסיק לשחק, המגבר שלך יהיה די. ברגע שאתה מכה בתו, הנפח מגבה ואתה מוכן להתנדנד.

 

רגישות לסף ומעקב מדויק

 

threshold-sensitivity-and-accurate-tracking-300x300 סף זה אנו מדברים עליו ניתן להתאמה. אתה יכול להגדיר את זה על כל דוושת שער רעש בודדת בחוץ – מהגרועים והטובים ביותר. זו בדיוק הדרך בה פירוש דוושת ההשפעה אמורה לעבוד. כעת, היכולת להתאים את הסף אין פירושה שה דוושה בה אתה משתמש תתהפך כשהיא אמורה. אז, הדבר הראשון שאתה הולך לחפש בדוושת שער רעש הוא ידית סף מדויקת, והמעגלים המסוגלים לעקוב אחר עוצמת הקול שלך במהירות ובמדויק.

 

כדי להרחיב על זה מעט, יש סיבה די תקפה לכך שתרצו לעקוב אחר מדויק. זכור כי לרוב המשתמשים שיש להם דוושות שער רעש, יש גם מספר גדול של דוושות אחרות על הלוח שלהם. תלוי איזה שילוב של דוושות פועל בכל רגע נתון, האות שלך עשוי להשתנות באופן נפשי באופן נפשי. מסיבה זו, אתה זקוק ליחידת שער רעש המסוגלת לזהות מתי סיימת לשחק.

 

השפעה על הטון שלך

 

main-qimg-25c2fc5abd31c3fbdec2464544dd33df-c
תכונה נפוצה אחת שמבקשת כמעט בכל דוושת אפקט שלא משפיעה על אופי הטון בגיטרה שלך, היא להיות ניטרלי. אפקטים כמו שער רעש, או מאיצים וכדומה אמורים להיות שקופים. אם דוושת שער רעש מוסיפה כל צבע בולט לטון שלך, משהו לא בסדר או שדוושה זה פשוט לא כל כך טוב. עם זאת, ידוע כי כמה מדוושי שער הרעש הטובים ביותר
שם מוסיפים כמה תבלינים לטון כשהם מחוברים לשרשרת איתות. עם זאת, אתה רוצה שההשפעה הזו תהיה מינימלית, אם לא נעדרת לחלוטין.

 

תכונות אחרות

 

donner-noise-killer-300x300 כמה מה דוושות שער הרעש הזולות ביותר יביאו לך את פונקציית הליבה של אפקט זה, ולא הרבה יותר. זה מובן לחלוטין ומקובל כל עוד הביצועים שלהם הגונים. מצד שני, חלק מהדגמים המתקדמים יותר יגיעו עמוסים בתכונות שעשויות לעזור לכם לשרש אתכם לחשוף בצורה יעילה יותר. מה התכונות האלו הולכות להיות תלויות בפדלים הספציפיים שאתה מסתכל עליהם, אך בדרך כלל הם מועילים. עם זאת, משמעותם של תכונות תוספת כמעט תמיד פירושה תג מחיר גבוה יותר. מכיוון שהם לא חיוניים, אתה עדיין יכול לקבל דוושת שער רעש מדהימה למדי בזול.

 

מסקנה

 

קניות לדוושות שער רעש הן די פשוטות אם חושבים על זה. ישנן שתי דרישות עיקריות שצריך לעמוד בעוד כל השאר הוא לא חובה. למרבה המזל עבורנו, אין הרבה דגמי שער רעש רעים שם בחוץ. בשל תפקודם והמעגלים הפשוטים שלהם, מרבית הדוושות המשתייכות לקטגוריה זו מסוגלות יותר לבצע את העבודה עליה נבנו. בסופו של יום, זו ההמלצה שלנו לקבל את דוושת שער הרעש הטובה ביותר שתוכלו להרשות לעצמכם. ככה תדע שיש לך את הביצועים שאתה זקוק לרשותך.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..