סיום שיעור גיטרה מקוון – מה הלאה?

what-follows-after-you-are-done-600x268

 

מתחילים רבים מתבלבלים כשהם נרשמים לראשונה לקורס שיעורי גיטרה מקוונים . לפעמים הידע שמספק שירותים אלה הוא כל מה שיש לו. עם זאת, זה רחוק מלהיות נכון. נגינה בגיטרה היא מסע שאין לו סוף מוגדר. אפילו נגני הגיטרה הטובים בעולם לומדים כל הזמן משהו חדש. ככה זה. אנו נשתמש בהזדמנות זו כדי לדבר על הדברים הבאים לאחר שתסיים את קורס שיעורי הגיטרה המקוון.

 

הרחבת אופקיך

 

lessons-skype-jpn640x427-480x320 מרבית שיעורי הגיטרה המקוונים מספקים ידע כללי, בעוד שחלקם עוסקים בז'אנרים ספציפיים. עולם המוזיקה ותורת המוזיקה הוא הרבה יותר מסובך ונרחב מכדי להכניס אותו לקורס יחיד. זכרו, אנשים עוברים מכללה ללמוד גיטרה, והם ממשיכים לעבוד על המיומנות שלהם הרבה אחרי זה. אבל אל תתנו לזה להפחיד אתכם. כמעט לכל נגן גיטרה יש ז'אנר או ז'אנרים של מוסיקה שהם מעדיפים. באופן טבעי, רובם יקדישו את זמנם ומאמץם לפיתוח מיומנויות וללמוד טכניקות שיעזרו להם לשחק טוב יותר בז'אנרים האלה.

 

לאחר שתסיים את שיעורי הגיטרה המקוונת, תהיה לך תמונה טובה של מה שאתה יודע, ומה עוד ללמוד. בהתאם לסוג המוזיקה שאתה מעוניין בה, תוכל למקד את מאמציך בלימוד טכניקות נוספות המשמשות בז'אנר המוסיקה ההוא.

 

מתנהל ויכוח סוער לגבי הגבלת עצמו לסגנון מוסיקה מסוים. מה שנראה ששני הצדדים שוכחים זה שלנגן בגיטרה זה עניין של הנאה. אם מישהו נהנה לשחק בלוז ושום דבר מלבד בלוז, שיהיה. העניין הוא שאסור להרגיש לחץ ולחץ על היקף ידע ומיומנות גבוהים להפליא. אם תרצה, זה בסדר, אבל אתה בהחלט לא צריך ללמוד דברים שאתה לא מעוניין בהם רק בגלל שמישהו אמר זאת.

 

דבר אחד בטוח. ככל שתצברו ניסיון רב יותר, ככל הנראה הטעם והסגנון שלכם ישתנו. זה טבעי לחלוטין, ובכנות, מי יודע איפה תגיע מבחינת המוסיקה שתנגן. כל עוד אתה ממשיך ללמוד דברים חדשים, אתה בדרך הנכונה.

 

לוקח דברים לרמה אחרת

 

Guitar lesson שיעור גיטרה או שני מוזיקאים מנגנים יחד, נורים מאחורי גיטרה אחת, עם מיקוד רדוד [/ כיתוב] ברגע שתסיימו שיעורי גיטרה מקוונים והגעתם לרמת מיומנות מסוימת, הרזה הבאה שתוכלו לעשות שוכר מורה לגיטרה. אנחנו לא מדברים על מורים שעוסקים במתחילים, אלא על אלה שמסוגלים לקחת נגן גיטרה מתקדם ולהפוך אותם לאדוני הכלי. קורס שיעורי גיטרה מקוונים טוב יעניק לכם את כל הכלים הדרושים לכם לבניית בסיס נהדר, אך מורה לגיטרה מוכשר הוא זה שייקח אתכם להמשך הדרך.

 

מסקנה

 

מה שתעשה אחרי שתסיים את שיעורי הגיטרה המקוונת תלוי בך. אין תשובה נכונה או לא נכונה, הכל תלוי במה שאתה רוצה לעשות. הזכרנו כמה אפשרויות שיכולות לעזור לך לחדד את הכישורים שלך עוד יותר, ובהחלט כדאי לך לשקול אותם אם אתה רוצה יותר. רק זכרו שתמיד יש עוד ללמוד כשמדובר בגיטרות.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..