איך למצוא את הפייסר הנכון עבורך?

finding-the-right-phaser-600x268

 

אפנון, באופן כללי, הוא סוג של משפחת אפקט הגיטרה שחבריה מגיעים במגוון רחב של פורמטים. חלקם יהיו פשוטים ואילו אחרים יהיו מורכבים בטירוף. הכל תלוי במה תרצו להגיע, וכמה רחוק אתם מוכנים להגיע בכדי לקבל את הצליל שאתם רוצים. כל זה תקף גם לדוושות Phaser. יש מגוון גדול של דגמים לבחירה, אך האם כולם יתאימו לך? רוב הסיכויים שהם לא.

 

Phasers הם בדרך כלל השפעות מאוד ספציפיות שביצועיהן מושפעים מאוד מסוג הפקדים שיש לך. יש שם כמה דגמים מדהימים שאהובים על המונים גדולים, אבל אלה כוללים את דוושות הפייסר הפשוטות והמורכבות ביותר כאחד. מה שאנחנו רוצים לדבר עליו היום, זה איך למצוא דוושת Phaser שמתאימה לך ולסגנון המשחק שלך. עם זאת נאמר, בואו ונתחיל.

 

הדבר הראשון – התקציב

 

money-300x300 אתה מקבל מה שאתה משלם הוא אמירה שחלה על כל דוושות האפקטים, כולל גם פייזרים. עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך להוציא סכומי כסף גדולים רק כדי להשיג משהו שנשמע הגון. נהפוך הוא, יש הרבה פייזרים מדהימים שהם די פשוטים באופיים. מה שאתה משלם עבורם הם הפקדים הנוספים ברוב המקרים.

 

דיברנו כיצד בקרות יכולות להשפיע על הטון של הדוושה, ועל שרשרת האיתות שלך במאמר הייעודי שלנו, "כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בפייזל דוושת" אז אנו מציעים לך לקרוא את זה לפניך המשך לקרוא מאמר זה. הגורם המכונן ביותר בעת קבלת כל סוג של דוושה הוא התקציב הזמין. אם אתה פועל על חשבון בנק מתוח, עדיין יש אפשרויות בחירה נהדרות, אך לא תראה הרבה מאותן אפשרויות מתקדמות. עם זאת, זה לא חייב להיות דבר רע. עם זאת, חשוב להגדיר את התקציב לפני שאתה יוצא לקניות.

 

סגנון משחק

 

Rock player in sneakers stomp guitar overdrive pedal אם אתה מנגן המון מוזיקת ​​מטאל, תגלה שבייזר בדרך כלל לא מסתדרים שם יותר מדי. עם זאת, זה לא אומר שהם בכלל לא מתאימים. מכיוון שהפייסרים עובדים הכי טוב בקטעים שהם איטיים ואינם רוויים בהרבה תווים, תוכלו להשיג ביצועים טובים רבים בקטעים כאלה של המוסיקה שלכם.

 

איפה להתחיל?

 

start-300x300 הדרך הטובה ביותר להכיר לפייסרים את הדרך הנכונה היא להתחיל בקטן ופשוט. מצא דוושה שמביאה מערכת בקרות רודימנטרית, והתחל משם. עדיפים פחות משתנים. אמנם זה אולי נשמע כמו להיות זהיר מדי, רק זכור שיש שם פסאזרים שיש להם יותר פקדים ותכונות מאשר מעבד אפקטים הגיטרה הממוצע שלך.

 

במילים פשוטות, הדברים יכולים להיות שעירים ממש מהירים. על ידי קבלת דוושה פשוטה במקום זאת, אתה משיג שלושה דברים. בראש ובראשונה, אתה חוסך כסף מכיוון שאתה כנראה לא בטוח אם Phaser יעבוד עבורך או לא. בדרך זו אינך מושקע מדי מדי, ופשוט אתה יכול למכור את הדוושה בהפסד מינימלי.

 

מלבד זאת, על ידי מעבר לדוושה פשוטה אתה מאפשר לעצמך להכיר את אופן פעולתו של הפייזר וכיצד השליטה הבסיסית ביותר משפיעה על הצליל. כל הדגמים המורכבים פשוט בונים על אותו בסיס. ויהיה הרבה יותר קל לטפל ברגע שיש לך את היסודות למטה.

 

מסקנה

 

מציאת דוושת הפייזר הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך עשויה לקחת קצת יותר זמן ממה שהייתם פעם. להיכנס לאפקט הזה נחמד ואיטי מומלץ בגלל הסיבות שהזכרנו לעיל, למרות שיש אנשים שיאמרו לכם לקבל את האפשרויות החמות ביותר עם המוטות שתוכלו לקנות בכסף שלכם. עדיף להכיר את האפקט, לפתח טעם ואז לבחור בפייסרים מתקדמים יותר עם הידע המעודן הזה. אחרת, אתה מסתכן שתהיה מוצף לחלוטין מההשפעה, שלעולם אינה דבר טוב.

 

לבסוף, עליך להימנע מדגמים שמנסים לתת לך תכונות שפשוט אינן אפשריות בטווח המחירים הזה. אל תפל על שקע זול מכל המקצועות. אנו מקווים כי מאמר זה קירב את Phasers מעט אליך, וקיבלת אפילו רמז קל כיצד לבצע קניות עבור אלה. כל עוד אתה ממלא אחר ההנחיות האלה, אתה אמור להיות בסדר. אם החלטת לצאת לפייסר הראשון שלך, פשוט קח את זה לאט וקרא על התכונות שהוא מביא וגלה כיצד אתה יכול להשתמש בצורה הטובה ביותר במוזיקה שלך.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..