הגדרת הקלטת הסטודיו הביתית המושלמת

160-How-To-Record-a-Song-At-Home-by-Your-Own

 

בדרך חזרה בימי הזהב של מוזיקת ​​הרוק, הקלטת השירים שלך הייתה מטלה אמיתית. לא הייתה שום דרך סבירה לעשות זאת אם אתה רוצה להשיג משהו שנשמע חצי הגון. האפשרויות האמיתיות היחידות היו לנשוך את הכדור ולהוציא כסף באולפן הקלטות, או להסתדר עם קלטת הדגמה מוצלת. למרבה המזל, הימים ההם חלפו מזמן. הטכנולוגיה התקדמה מספיק רחוק כדי שנוכל להשיג סטודיו כמו איכות צליל בבית, ללא צורך בהשקעות משמעותיות. אם אתה תוהה איך אתה במקום הנכון. היום אנו הולכים להראות לכם כיצד להקליט שיר בבית בעצמכם.

 

ציוד רונדאון

 

למרות שפשט מאוד בהשוואה לאופן בו הדברים נעשו לפני זמן לא רב, הקלטת מוזיקה בבית עדיין דורשת כמות מסוימת של ציוד. כל העסק מתחיל במחשב הגון. זהו מרכיב הליבה שלך והבסיס לבנייה המלאה. אז יש לנו את ממשק השמע המאפשר לך להזין כראוי את האות מהמכשירים והמיקרופונים שלך למחשב. הבא מגיע המיקרופון עצמו למי שצריך להקליט שירה. צגים הם בין חלקי הציוד האולפניים החיוניים ביותר, יחד עם אוזניות סטודיו. תצטרך גם כאלה. עם כל האמור, יש גם רכיב תוכנה. למטרה זו, אנו נצטרך DAW או תחנת עבודה דיגיטלית לאודיו. כל הכלים הללו נחוצים להתקנה מתאימה של הקלטה ביתית. כעת, לאחר שרשמנו אותם, בואו נסתכל מקרוב על כל אחד מהם.

 

מחשב – מרכז הפיקוד שלך

 

בעולם המודרני של הפקת המוסיקה, הכל מתחיל ומסתיים במחשב. בין אם מדובר באולפנים חובבים קטנים, ובין אם מדובר באולפנים מקצועיים גדולים, מחשב הוא תמיד ליבת הפעולה כולה. הרבה חדשים בתעשייה משוכנעים שאתה צריך להוציא אלפים על מחשב אם אתה רוצה להשיג תוצאות הגון. זה לא בהכרח המקרה. מעבדים וחומרה אחרת הגיעו לנקודה בה אנו משיגים ביצועים רבים במחיר סביר למדי, מה שמאפשר את עלותה של בניית אסדת הקלטה.

 

ישנם למעשה שני רכיבים במחשב שיכתיבו את ביצועיו ביחס להקלטת מוזיקה. שני אלה נחוצים בהחלט עקב הדרישות של תוכנת DAW מודרנית. הראשון הוא ה- CPU. תרצו להשיג משהו מהיר עם לפחות ארבע ליבות. למזלנו, זה מתאר את ה- CPU הממוצע שלך. הסיבה שאנחנו רוצים מעבד טוב היא מכיוון ש- DAWs בדרך כלל נוטים להיות כבדים בעיבוד. כשאתה אוסף את כל התוספים, האפקטים וכלים אחרים בהם אנו משתמשים בממוצע, יש צורך בכוח רב של מעבד לצורך זרימת עבודה חלקה.

 

המרכיב האחר הוא זיכרון RAM. הסיפור כאן דומה לזה של מעבד. DAW הממוצע שלך יצטרך הרבה זיכרון כדי להפעיל את כל הכלים שלו כמו שצריך. ישנם כמה גורמים פחות חיוניים יותר לחפש, עליהם תוכלו ללמוד במדריך הייעודי שלנו למחשבי הקלטה ביתיים .

 

ממשקי אודיו

 

ממשק שמע הוא מכשיר פשוט יחסית המשמש להמרה והתאמת האות שמגיע מהמכשירים והמיקרופונים שלך, למשהו שהמחשב שלך יכול לעבוד איתו. אלה מגיעים בכל הצורות והפורמטים, אך כולם למעשה עושים את אותו הדבר. יש לנו מדריך לממשקי שמע אשר ייתן לך הסבר מעמיק יותר, אך אנו הולכים לעשות סקירה מהירה אודות בחירת ציוד זה.

 

לממשק השמע הבסיסי ביותר יהיה קלט אחד למיקרופון שלך ואחד למכשירים. ניתן לבצע את אלה במחיר נוח ביותר. הדבר שאתה צריך להבין הוא עד כמה הפרויקטים שלך הולכים להיות. תלוי איך אתה עונה על שאלה זו, יתכן שתצטרך לקבל ממשק מורכב יותר שיענה על כל הצרכים שלך. לכל הפחות, ממשק שמע צריך לעמוד בכמה דרישות פשוטות. ראשית, הוא מציע איכות צליל הגונה. זה מוכתב על ידי החומרה בפנים ומשתפר ככל שהמחיר עולה. הדרישה השנייה היא חביון נמוך. רוב הממשקים המודרניים עדיין משתמשים בתקן USB 2.0, אם כי אנו רואים יותר ויותר התקני Thunderbolt, Firewire ו- USB 3.0 בשוק.

 

מיקרופונים

 

חלק מההילוך הזה הוא אופציונלי לחלוטין, למרות שאולי תרצה לשקול להשיג מיקרופון הגון גם אם שירה אינה הדבר שלך. מיקרופונים בכלל מגיעים בשני פורמטים. ברשותך מיקרופוני הקבל שלך, עליהם תוכלו ללמוד עוד במדריך שלנו כאן . ישנם גם מיקרופונים דינמיים שבדקנו ב היצירה הייעודית שלנו כאן . מבלי להיכנס לפרטים רבים, הראשון משמש יותר להקלטת שירה בעוד שהאחרון הוא הבחירה העומדת בפניך בכלים.

 

להחזיק מיקרופון טוב לא יכול להזיק. אם אינך זמר ואינך מתכנן להקליט שירה, אתה יכול להשתמש במיקרופון להקלטת כלים אקוסטיים. לדוגמה, גיטרות אקוסטיות הן אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים משיגים מיקרופונים לאולפני ההקלטות שלהם. ההחלטה אם אתה רוצה מעבה או מיקרופון דינאמי תלויה בך. לאחר שתגיע לרמה מסוימת של ניסיון, תלמד במהירות שמיקרופון אחד לא יכסה את כל הצרכים שלך. לרוב המפיקים יש ארון מלא במיקסים שונים בהם הם משתמשים למטרות שונות. עם זאת, התחלה עם אחד בלבד היא די והותר.

 

מסכי סטודיו ואוזניות סטודיו

 

למרות כל הציוד שהזכרנו עד כה, יש רק דרך אחת שתוכל לדעת מה קורה בתמהיל שלך. כאן נכנסים למסכי אולפן ואוזניות סטודיו. ניטור הוא החלק המכריע בהקלטה. בלעדיו אתה בעצם עובד בעיוורים. קבוצה טובה של מסכי אולפן הולכת להיות חיונית הרבה יותר מממשק DAW או סוף גבוה. עם זאת, תצטרך כיצד למקם אותם כראוי ואיך לבחור את הגודל הנכון של צגים לסטודיו שלך. תוכלו ללמוד את כל זה ב- המדריך שלנו למסכי אולפנים ולראות גם אילו דגמים נמצאים כיום בראש שרשרת המזון. הדבר דומה גם לאוזניות סטודיו. הם לא באמת מהווים תחליף לרמקולים למסך, אבל הם יכולים להעביר אותך אם אתה מתקציב מצומצם. בתרחיש מושלם, תרצה שתהיה מערכת טובה של שניהם. גלה מידע נוסף על ציוד זה בקטע הייעודי שלנו .

 

תחנות עבודה דיגיטליות לאודיו – איפה קרה הקסם

 

כיסינו את רוב החומרה שתצטרך לאולפן הקלטות בסיסי ביותר, אם לא. עכשיו עלינו לבחון את הצד התוכנה של הדברים, הקושר את כל זה יחד. DAW הוא חתיכת תוכנה המאפשרת להקליט מוסיקה, להוסיף אפקטים שונים, לשלוט בתמהיל שלך ולבסוף להפיק מוצר מוגמר. ישנם המון DAWs בשוק, לכולם יש ייחוד משלהם כיצד לבצע את העבודה. בחירת DAW היא החלטה אישית מאוד. רוב היצרנים רגילים לעבוד ב- DAW אחד ובאופן כללי אינם אוהבים לעבור למוצר אחר. לעתים קרובות תוכנה זו מסובכת עד כדי שינוי פלטפורמות עשויות לדרוש שנים של למידה. תוכלו לבדוק כמה מה- DAWs הפופולריים ביותר במדריך הייעודי שלנו לסוג תוכנה זה .

 

מרבית המתחילים עצבניים כשמדובר בבחירת DAW, וזה דבר רגיל בהתחשב בכך שחלק מאלו אינם זולים כלל. למזלנו, ישנם DAWs שהם בחינם אך גם מאוד מסוגלים. בנימה דומה, התחלה בכל DAW היא קלה למדי. ייקח לך אולי מספר שעות להבין כיצד להקליט רצועות ולהפעיל את ההקלטות האלה. שליטה, ערבוב וכוונון הכל לשלמות זה מה שלוקח הכי הרבה זמן. זו מיומנות שמגיעה עם תרגול, הרבה למידה וניסיון.

 

טיפים כלליים למתחילים

 

בשלב זה, כל הדברים עליהם דיברנו לעיל עשויים להרגיש מהמם. הדבר החשוב כאן הוא להתחיל לאט ולכסות את כל היסודות שלך. קל להיכנס להקלטת מוזיקה והפקה של מוסיקה באופן כללי, אך קשה למדי לשלוט בה. שום דבר לא קורה במהלך הלילה, אז פשוט קח את הזמן שלך.

 

מסקנה

 

אנו חיים בתקופה בה כוח המחשוב והאלקטרוניקה נגישים ובמחיר סביר. זה הופך את הקלטת המוזיקה בבית לאפשרות ממש ממש. כפי שניתן לראות מתכני המדריך הקצר הזה, ישנם כמה רכיבים לכל אולפן הקלטות. אם אתה תוהה אם אפשר לבנות מערך הגון בתקציב, התשובה היא כן. אינך צריך להוציא סכומי כסף גדולים כדי להקליט מוזיקה. לעומת זאת. הכל תלוי כמה רחוק אתה רוצה לקחת אותו וכמה אתה מסור ללימוד החבלים.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..