טיפים כאשר לוקחים שיעורי גיטרה מקוונים

tips-on-using-them-600x268

 

קבלת ההחלטה על ללכת על קורס מקוון פירושו שאתה רציני ללמוד לנגן בגיטרה. זה הצעד הראשון בדרך שיוביל אותך בסופו של דבר להפוך לגיטריסט נהדר. עם זאת, רכישת הגישה לשיעורי גיטרה מקוונת לא אומרת שאתה תהפוך לסטריאני בן לילה.

 

ישנם דברים מסוימים שאתה צריך להיזהר מהם כדי לנצל באופן מלא את הידע החדש שניתנה לך הזדמנות ללמוד. היום נדבר על כמה טיפים שיעזרו לך לעבור את שיעורי הגיטרה המקוונים שלך בהצלחה רבה יותר.

 

הקדשה

 

nt4azv6fvqvqfqrwxbqsin1r אחד ההבדלים העיקריים בין ללכת לקורס מקוון לשכירת מורה גיטרה בפועל הוא העובדה שאין שם מישהו שידחוף אותך. אתה נשאר למכשירים שלך ורק המסירות שלך לגורם תביא אותך לקו הסיום. כדי לסיים בהצלחה קורס שיעורי גיטרה מקוון, תזדקק למנה מסוימת של משמעת. מומלץ מאוד ליצור לוח זמנים ולעשות כמיטב יכולתך לדבוק בו ולא משנה מה.

 

לימוד נגינה בגיטרה עוסק בעיקר בתרגול. ככל שעושים תרגיל יותר טוב. זיכרון שרירים הוא דבר שאי אפשר לקרוא או ללמוד, אתה רק צריך להכניס לזה זמן ומאמץ. אם אתה מנוי לשיעורי גיטרה מקוונים רק כדי לבקר בקורס פעם או פעמיים בחודש, אתה בעצם מבזבז את כספך. צרו לוח זמנים שהוא מציאותי והצמדו אליו ככל שתוכלו.

 

קביעת יעדים קצרי טווח וארוך טווח

 

short-term-long-term למרות שקשה למתחיל לדעת מה יוכלו לשחק בעוד חודש, מועיל להציב יעדים לטווח הקצר והארוך. הגעה לאבני דרך אלה תהיה ההוכחה לכך שאתה עושה משהו נכון, ושאתה ממש מפתח את המיומנות שלך. אלה יכולים להיות כל דבר שאתה אוהב. אולי יש שיר שתמיד רצית ללמוד לנגן או סולו שמצאת מרשים. המפתח כאן הוא להיות מציאותיים ככל שתוכלו.

 

ודא שיש לך כלים לתפקיד

 

electric-guitar-amp-560 למידה לנגן בגיטרה היא טכניקה, אך גם משוב. אם המטרה שלך היא ללמוד לנגן טוב על גיטרה חשמלית, אתה בהחלט רוצה שיהיה מגבר לצידך. לא רק שתשיג את הסיפוק מהשמיעה של אותם ניקיון פריכים או אוברריוויירים פריכים, אלא שתצטרך מגבר ללימוד טכניקות מסוימות. וודא כי ברשותך כל הכלים הדרושים לתפקיד בהישג יד. זה חובה.

 

מחשבות אחרונות

 

ללמוד לנגן בגיטרה זה לא תהליך קל. לפעמים זה יהיה קשה, ואולי תרגיש שהגעת לסוף הדרך. כשזה קורה, חשוב לדחוף ולהישאר מסור למטרות שלך. התמדה ותרגול זה המפתח, אך עליכם לזכור גם בכיף. אחרת, כל זה חסר טעם.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..