כיצד להניח גיטרה אקוסטית

How to restring an acoustic guitar

 

ישנם כמה דברים שכל גיטריסט צריך לדעת לעשות טוב; האחת היא כיצד ניתן להציב גיטרה אקוסטית. השבת הגיטרה שלך היא אחד הדברים האלה שיהיה קשה בהרבה מכפי שזה נראה אם ​​לא נעשה נכון.

 

האם הגבלת פעם את הגיטרה האקוסטית שלך לפני שרק סיכות הגשר יוצאות באוויר בזמן שאתה מתכוונן? אל תדאג; אתה לא היחיד. הבה נמנע מכך בעתיד; אנחנו כאן כדי לעזור! אנו נלך אתכם דרך החלפת מיתרי הגיטרה האקוסטית שלכם צעד אחד בכל פעם.

 

מתי עלי לשנות את מיתרי הגיטרה האקוסטית שלי?

 

להחלפת מיתרי הגיטרה שלך אין לוח זמנים מדויק; זה תלוי באיזו תדירות אתה משחק. תוך כדי משחק, המיתרים מתחמצנים באופן טבעי בגלל הלכלוך והזיעה מכפות הידיים. אז ככל שתשחקו יותר, כך המיתרים יכתים, ומוקדם יהיה עליכם לשנות אותם.

 

עם נגינה רגילה, מיתרי הגיטרה האקוסטית הלא מצופה יימשכו בממוצע כחודש עד שלושה חודשים. מיתרי גיטרה אקוסטיים מצופים ידועים כאורך למעלה של שישה עד תשעה חודשים. אנחנו לא אומרים אחרי כמה חודשים, המיתרים שלך ייתרחקו לכלום, בכלל לא. מה שקורה זה שהם מתחילים לאבד את הטון שלהם ונשמע חסר חיים עם מינימום לקיים. לא משנה כמה זמן המיתרים שלך נמשכים, כשהם מתחילים להישמע חסרי חיים, הגיע הזמן לנוע.

 

כמובן, היוצא מן הכלל מההנחיות הללו הוא כשאתה שובר אמצע מופע מחרוזת. במקרה כזה, שנה אותו עכשיו !!

 

כיצד להשיב גיטרה אקוסטית: צעד אחר צעד

 

עקוב אחר מדריך זה, צעד אחר צעד, ואתה תניח את הגיטרה שלך כמו מקצוען.

 

1. מצא משטח מתאים להשבת הגיטרה שלך

 

כאשר המיתר או המיתרים החלופיים שלך מוכנים, אתה צריך למצוא משטח מתאים. מה שאתה צריך זה משטח שטוח ונחמד עם הרבה מקום לעבוד. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לפגוע בגיטרה שלך, אז הניח משהו רך כדי להגן עליו. עליכם למצוא גם משהו מתאים לתמוך בצוואר; ה- Music Nomad Cradle Cube הוא מושלם. תמיכה בצוואר תשמור גם על הגיטרה דוממת כשאתה מחליף את המיתרים.

 

2. הסרת המיתרים הישנים מהגיטרה האקוסטית שלך

 

בזה אחר זה, הרפו את המיתרים לעבר המקלט (ראשי מכונות) עד שכל אחד מהם מתפתל לחלוטין, ושלפו אותם מהחור במערכת המקלט. עכשיו, התבוננו בגשר ותראו שכל מיתר מחובר על ידי יתד פלסטיק, המכונה סיכת גשר. עליכם להקל את הסיכות מהחורים שלהם, שאמורים להיות קלים מספיק. אם אתם מתקשים, תוכלו לקבל כלים ייעודיים, כמו Music Nomad GRIP Puller , כדי להקל.

 

3. הקדיש לגיטרה שלך קצת תשומת לב

 

אלא אם כן שברת מחרוזת, אתה לא צריך להיות ממהר להחליף את המיתרים שלך. עם המיתרים כבולים, זה תירוץ טוב לפנק את הגיטרה שלך במדריך שלנו ל ניקוי הגיטרה שלך .

 

4. הצמדת המיתרים החדשים

 

הוצא את אחד המיתרים החדשים שלך מהאריזה שלו והרף אותו. לאחר מכן, מקם את סיכת הגשר המתאימה באופן רופף בחורו. עכשיו, קח את קצה הכדור של המיתר, הרם מעט את סיכת הגשר והכניס את החוט לחור. מקם את החוט כך שהקצה המעוגל יושב אנכית ולא אופקית בחריץ סיכת הגשר. אם אתה מחליף את כל המיתרים, וודא שאתה יודע איזה מחרוזת הוא כך שתוכל לנוע בסדר הנכון כדי להימנע מבעיות.

 

5. החלפת סיכות הגשר

 

שלב זה פשוט אך חיוני. כדי להבטיח שקצה הכדור של המיתר יושב כראוי כנגד הגשר, עליך למשוך כלפי מעלה על המיתר תוך כדי דחיקת סיכת הגשר כלפי מטה. כאשר נעשה נכון, לא צריכה להיות תנועה מקצה הכדור של המיתר.

 

6. השחלת המיתרים דרך המתקנים

 

וודא כי החורים בתא המטען (ראשי המכונות) פונים אל הגשר. קח את המיתר הראשון והשחיל אותו דרך החור במכוון המקביל. חכם להשאיר כמות לא מבוטלת של רפיון כדי להיפצע על עמדת הכוונון. מקם את האצבע שלך ממש מתחת לזוג המגן, בין המיתר ללוח הקדמי, והוסף אורך מחרוזת נוסף.

 

קח את המיתר העודף שנמצא דרך המקלט והתחל לסובב אותו, מבחוץ פנימה. סובב אותו סביב עמדת הכוונון ומשחל אותו מתחת לחוט בצד השני. משוך אותו בחוזקה בעודך מחזיק את הרפיון. בשלב הבא, הרחו את העודפים בכיוון השני, אך השחילו אותו כעת מעל המיתר, ומשכו אותו חזק.

 

וודא שהמיתר נמצא במצב הנכון באגוז

 

החזיק את החוט ליד האום וודא שהוא בחריץ הנכון. וודא שיש מתח במוצב הכוונון ושהחוט מתפתל סביב עמוד הכוונון מבפנים החוצה.

 

7. כוונון המיתר החדש

 

כוונו את המיתר למגרש הנכון וחתכו את המיתר העודף במוצב הכוונון. עליך לעשות זאת בעזרת חותך מיתרים כמו המוזיקה Nomad GRIP Cutter .

 

תחזור לשחק

 

כפי שאתה יכול לראות, הגבלת הגיטרה שלך אינה קשה כלל. פשוט חזרו על זה עם כל המיתרים, ואתם טובים ללכת!

 

תמונה ראשית: רישיון Pixabay, מאת דניאל קירש , דרך Pixabay

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..