כיצד להשתמש בדוושת בוסט?

how-to-use-a-boost-pedal

 

דוושות הגבהה הן בין הדוושות המתעלמות ביותר כיום, ובכל זאת הן גם בין המגוונות ביותר. לא כולם מבינים מה ההשפעה הזו עושה על שרשרת האותות שלך. אם אתה אחד מאותם אנשים, עליך לבדוק את המאמר שלנו שעונה על שאלה זו בפירוט "הסבר דוושות Boost" .

 

מי שכן יודע למה מגבירים דוושות , בהחלט נהנים מכך שיש להם אותם על הדוושות. אחת השאלות השכיחות ביותר שעולות כאשר מוזכרים דוושות דחיפה, היא כיצד להשתמש בהן כראוי. יש כמה ויכוחים בנושא זה, אבל זה בעיקר מסתכם בטעם האישי שלכם ובבחירת הציוד שיש לכם.

 

היום אנו מדברים על דרכים שונות שבהן תוכלו להניע דוושת הגברה לעבודה, ואיזה סוג תוצאות תוכלו להשיג. אם אתה חדש להגביר דוושות, אתה במקום הנכון. עם זאת נאמר, בואו ונתחבר.

 

הבנת מה עושה דוושת שפר

 

xotic-rc-booster למרות שהצבענו לך על מאמר ייעודי בעניין זה, אנו הולכים לגעת בקצרה בנושא זה. דוושת דחיפה ממוצעת מוגדרת לרוב כמקור נפח נוסף לגיטרה שלך. אתה יכול לדמיין את זה כשיש עוצמת הקול הזה עובר מ 1 ל 20 במקום 1 ל 10.
 

יש אנשים שבטעות מכניסים דוושות דחיפה ונפח באותה חבורה. שני אלה דומים למעט. דוושת עוצמת הקול פועלת ככפתור עוצמת קול שתוכלו לשלוט בו עם כף הרגל, אך היא לא מוסיפה שום דבר לכמות התפוקה שהגיטרה שלכם מסוגלת להפיק. אז איך משתמשים בדוושת דחיפה? ישנן מספר דרכים עיקריות להשתמש בהן, ואנחנו הולכים להסביר כל אחת בשבילכם.

 

הוספת רווח נוסף במהלך סולואים

 

adding-more-gain-during-solos הרבה נגני גיטרה אוהבים להשתמש בדוושות דחיפה כאשר הם צריכים לנגן סולו. אם אתה חושב על זה, להקה הולכת להתאים את הרמות שלהם באופן שישיג איזושהי איזון. עם זאת בחשבון, ייתכן שהגיטריסט הראשי לא יצליח לחתוך את הלהקה בכוח מספיק כשמגיע הזמן לנגן סולו.

 

התוצאה היא סולו חלש למדי שנאבק אפילו להישמע מלכתחילה. דוושת דחיפה פותרת בעיה זו בצורה אלגנטית. על ידי הפעלת דוושת דחיפה במהלך הסולו שלכם, לא רק שתקבלו נפח רב יותר וכך תפזרו את התמהיל, אלא תקבלו הגדרה נוספת.

 

דוושות הגברה אינן משפיעות על צבע הטון שלך, לפחות הטובים אינם, אבל הם אכן מאלצים את המגבר לעבוד קצת יותר קשה. התוצאה היא נימה מעודנת בהרבה, שכנראה לא תוכל להשיג אחרת. יש הרבה דוושות דחיפה מעולות שיעניקו לכם חוויה איכותית.

 

קבלו את ה- Overdrive Natural

 

get-that-natural-overdrive הנה קצת טריוויה מעניינת על דוושות דחיפה. הם היו הבסיס עליו נוצרו דוושות מודרניות יתר. עם זאת, השימוש בדוושת דחיפה בכדי להניע סוג אובר-אורגני של אוברדרייב במגבר צינור הוא מה שרוב נגני הגיטרה משתמשים בהם כיום.

 

לאחר שתגדיר את הכל כראוי, לחיצה על מתג העגילה תעמיס על הצינורות בכדי שיוכלו להתחיל ולעוות את האות. חשוב על זה כעל overdrive קל מאוד שהוא הרבה יותר עדין אפילו מערוץ ה- OD שלך, אם יש לך כזה. סוג זה של טון מושלם לסיטואציות בהן אתה צריך להשתמש בערוץ הנקי, אך אתה רוצה לתת לו קצת ביס.

 

תיקון שרשרת האותות שלך

 

fixing-your-signal-chain
בימינו ובעידן זה, בעלות מדרגות מורכבות זה דבר רגיל לחלוטין. עם זאת, למרות העובדה שאתה יכול ליצור כמעט כל סוג של טון באמצעות אותה הגדרה, ישנם כמה חסרונות ביחס לשימושם. כשאתה מחרוזת דוושות מרובות יחד, לחלקן יהיה מעקף אמיתי בעוד שאחרות לא יעשו זאת. הוסף לזה את אורך הכבלים שבהם אתה משתמש, והאות שלך צפוי לסבול בדרך כלשהי.

 

הנושא הברור ביותר שעולה בראש הוא אובדן שלמות האות. כשאתה מגיע למספר מסוים של דוושות בשרשרת שלך, תבחין שהאות מתחלש. דוושת דחיפה היא תרופה מושלמת לנושא זה, ורוב האחרים שיכולים לקרות בנסיבות אלה. נוסף על כך, תקבלו הגדרה רבה יותר מהדוושות בהן אתם משתמשים.

 

שיפור העיוות שלך

 

zvex-vexter-super-hard-on-3 מכיוון שלא לכולם יש מגבר צינורות, דוושות דחיפה יכולות להיות נהדרות לשיפור ההשפעה של דוושת עיוות / overdrive שיש לכם. פשוט מקם אותו לפני העיוות שלך בשרשרת האותות, וצפה בטון שלך צובר כמות משמעותית של תחום. לא רק זה, אלא שתשיג גם הגדרה מכובדת. זה משהו שבאמת רוצים אם תרצו לטון מעוות יותר ונקי יותר.

 

מסקנה

 

דוושות Boost הן בין דוושות אפקט הגיטרה הבודדות שפשוטות אך הן בעלות מגוון רחב של יישומים. אלה שתיארנו לעיל הם רק הדרכים הנפוצות ביותר לשימוש בדוושת דחיפה. הצבתם במיקומים שונים בשרשרת האיתות שלך תניב תוצאות שונות.

 

זה תלוי גם בדגמים הספציפיים של דוושות בהן אתה משתמש, אז סמך על ביצוע ניסויים אם אתה באמת רוצה לראות כיצד דוושת דחיפה משפיעה על הטון הספציפי שלך. עם זאת, דוושות הגברת הן גם הזולות ביותר שתוכלו להשיג כרגע. גם לא מדובר במודלים בינוניים.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..