סקירה של טיילור 614ce – מדף עליון, גיטרה אקוסטית ברמה מקצועית

מאז תחילתו בשנת 1974, טיילה גיטרות טייס מוניטין מכובד ביצירת גיטרות אקוסטיות באיכות גבוהה שיש להן טון ומשחקיות מדהימים. טיילור 614ce ממשיך באותה מסורת, ומביא לך מכשיר מעוצב היטב הבודק בכל התיבות את מה שצריך כדי להיות גיטרה ברמה מקצועית.

 

גוף וצוואר

 

טיילור מעולם לא נרתע משימוש רק בעץ העץ הטוב ביותר בגיטרות שלהם, וה- 614ce אינו יוצא מן הכלל. הגוף הגדול בסגנון האודיטוריום בנוי בחלקו העליון של אשוחית Sitka עם "טרחה" עם גב ומצדדים של מייפל. כדי להיות ברור – זה 'מבועת', לא 'מבועת' … וזה מתייחס לתהליך הצלייה המיוחד שטיילור מבצע כדי להוציא את מאפייני הטון הטובים ביותר.

 

תכונה נחמדה היא חתך בסגנון ונציאני; זה לא רק מהנה מבחינה אסתטית, אלא שהוא גם מאפשר גישה נוחה לכל אחד מ -20 הסיבובים. מבטל את הערעור החזותי הוא גימור כתם סוכר חום שופשף ביד שמביא את היופי הטבעי של העץ.

 

הצוואר בנוי גם הוא ממייפל, והוא מכוסה בלוחית הובנה מערבית אפריקאית הקשור באותו חומר אבוני. שיבוצי הסמן הסוערים 'כנף' המובחנים מוסיפים גם כשרון חזותי מרשים.

 

חומרה

 

נכון, החומרה ב- 614ce היא בין הטובות שיש לטיילור להציע. בראש הרשימה היא מערכת איסוף וקדם קדם הקדמה של טיילור ES2 (מערכת הביטוי). ל- ES2 עיצוב ייחודי שלוקח טכנולוגיית איסוף פייזו מסורתית וממקסם את המאפיינים הטונאליים שלו.

 

במקום להיות מותקן מתחת לאוכף הגשר כפי שרוב יחידות הפיאזו המסורתיות הן, ל- ES2 יש שלושה גבישים בודדים (לכל אחד מהם בורג כוונון משלו) המותקנים מאחורי הגשר במקום זאת. זה מאפשר נימה טבעית יותר עם פחות מה'קווקאק 'המסורתי הטמון ברוב עיצובי הפייזו.

 

תכונה אחת שטיילור כלל לא כלל באף אחת ממערכות ההקדמה שלהם היא מקלט המשולב. למרות שתהיה אפשרות כזו תהיה תכונה מבורכת ונוחה, זה בהחלט לא מפרה עסקאות. מכווני Headstock זולים יחסית בימינו, ותמיד תוכלו לפנות לשימוש במכוון מבוסס דוושות בשרשרת האיתות שלכם.

 

מכווני ציפוי ניקל חלקים ומדויקים של טיילור נטענים על המיטה, ונרתיק מעטפת קשה של טיילור deluxe כלול כדי להגן על ההשקעה שלך.

 

סאונד

 

השילוב של החלק העליון של "סיטה" המוטרד, הרזיה בסגנון V ו- הגב והצדדים של המייפל נותן טון שהוא טיילור טיפוסי. משחק 614ce באקוסטיות מעניק לך הגדרת תו אינדיבידואלית חדה ופריך, ואקורדים יוצאים עשירים ומלאים.

 

ריצה ברשות הפלסטינית או דרך מגבר הגיטרה האקוסטי המועדף עליך היא המקום בו 614ce באמת זורח. העיצוב הגאוני של מערכת ES2 באמת עושה את ההבדל העצום בכך שהוא מאפשר ליצור מחדש של צליל טבעי ככל האפשר, ואת רוב זה ניתן לייחס למיקום אלמנט הפייזו. אין כאן EQ רב-להקה, אבל אתה פשוט לא צריך את זה. הגדרת הפקד הפשוטה עם שלוש הידיות של עוצמת הקול, התדר הנמוך והתדר הגבוה היא כל מה שצריך כדי ליצור צלילים מוגברים שבטוח להרשים כל קהל הבחנה.

 

מסקנה

 

כדי להיות ברור, טיילור 614ce אינו מכשיר מתחיל או אמצע ברמה. הוא מתומחר היטב בטווח המחירים הגבוה ביותר, ולא בכדי. רמת איכות הטון, יכולת המשחק, והאטרקטיביות הוויזואלית של ה- 614ce לא מותירה שום ספק במוחנו כי שווה לכל כיס.

 

למידע נוסף על טיילור 614ce, לחץ כאן .

 

למידע נוסף על גיטרות טיילור, לחץ כאן .

 

וידאו:

 

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..