פיקוח על תקציב


העובדה שלמרבית הבתים בעולם המפותח יש מחשבים שינתה לחלוטין את הנוף בכל הקשור לתעשיית האודיו וגם הווידיאו. נוסף על כך שרוב המחשבים המודרניים מספיק טובים כדי להריץ מגוון תוכנות ייעודיות. התוצאה הכוללת של תופעה זו היא מספר גדול יותר של אנשים שרוצים להיכנס להפקת מוזיקה. לרוע המזל, לא כולם יכולים לצאת ולקבל סט יקר של מסכי אולפן. בגלל זה, אנו הולכים להסתכל על הקטע הזול בשוק צגי הסטודיו ולדבר קצת על מה שאפשר לצפות מהרמקולים הללו.

 

אם יש דבר שאתה צריך להרחיק

 

Take Away

 

זהו, שכל צגי אולפן, פשוטו כמשמעו, טובים יותר מאשר להשתמש ברמקולים סטנדרטיים. לא ניתן להדגיש זאת מספיק. הסט הזול ביותר של מסכי אולפן ראויים שתוכלו למצוא, למעט אלה המשווקים כוזב ככאלה, עדיף מאשר להשתמש בסט יקר של רמקולים מדפי ספרים סטנדרטיים. קבלת תקציב הדוק לא אומר שאתה לא יכול למצוא כלים מספיק טובים לתפקיד. כמה מרמקולי המסך הטובים ביותר בשוק הם למעשה די נוחים. אם ברצונך ללמוד עוד ולברר אילו דגמים הם אלה, עיין במדריך המקיף שלנו בנושא זה.

 

ניתן להסביר בקלות את הסיבה לכך שיש צגי אולפן חיוניים. עבודה עם כל סוג של רמקולים מוטים, שכמעט כל רמקול שאינו מנטר, תעניק לך תפיסה שגויה. זה יהיה כמו לנסות לעצב רכיב לחללית שאינה משתמשת רק בידיים שלך. סביר להניח שתבצע זאת לאחר זמן רב, אך התוצאות לא יתקרבו לשימוש המיועד.

 

צגים זולים משתפרים

 

Cheap

 

הגידול בביקוש ל פיקוח בר השגה הניע את מרבית המותגים הגדולים להתחיל לדחוף את המעטפה מבחינת הביצועים. מזמן הם ימים שבהם רמקול צג זול היה צג רק בשם. בימינו אנו יכולים לקבל שקיפות נאותה מבלי שנצטרך לבזבז המון כסף. בטח, לא תקבל את כל הפיצ'רים המגניבים שנמצאים בסטים יקרים, אבל אלה הם רק נוחות, ולא הכרח. אם חומרת הליבה הגונה והרמקול בנוי כמו שצריך, אתה די טוב ללכת.

 

תפיסת צלילים למתחילים

 

אמנם בהחלט יש אנשים מחוננים, אך עובדה סטטיסטית פשוטה שרוב היצרנים המתחילים צריכים לחדד את כישוריהם. למעשה, אולי זיוף הוא בחירה טובה יותר של מילים. בין המיומנויות הללו, אנו מוצאים את היכולת של האדם לזהות פגמים שונים בתמהיל. למתחיל ממוצע לרוב אין בעיה להבחין בהבדלים משמעותיים בפרויקט שלהם, אך קשה לראות את הבעיות העדינות הללו. זה אומר גם אם יש לך מערך מוניטור רב שכבתי. הם בהחלט יראו לך את הליקויים בתמהיל שלך, אך ייתכן שאתה לא ברמה עדיין אתה יכול להבחין בהם.

 

הסיבה שהזכרנו את זה אינה כדי להפחיד אותך. במקום זאת, יש לציין כי הוצאת כסף רב על צגים לא בהכרח תשפר את הביצועים שלך. במילים אחרות, זה בסדר גמור להתחיל עם סט זול יותר. ברגע שתתחיל להרגיש שגדלת את אלה, תהיה במצב בו תדע בדיוק איזה סוג של תכונות יש לסט הבא שלך.

 

למידת החבלים

 

learning

 

אחת הסיבות הטובות ביותר ללכת עם רמקולי צג במחירים סבירים היא ללמוד את החבלים של השימוש בציוד מסוג זה מלכתחילה. אמנם זה לא מדע טילים, אך יש עקומת למידה מסוימת. סט זול יותר של רמקולים למסך יגיע ככל הנראה עם נהגים קטנים יותר בתדרים נמוכים ובקרות אקוסטיות מגוונות. זה מתורגם לשני דברים.

 

ראשית, לא תצטרך להתמודד עם ההשפעות השליליות הכרוכות בתדרים נמוכים מכיוון שהפופרים שלך לא יחפרו כל כך נמוך. שנית, תצטרך לשלוט על מיקום רמקול המוניטור כדי להפיק את הביצועים הטובים ביותר מהסט שלך. תלוי כמה אתה רציני בכל העסק הזה, שליטה במיומנויות מסוימות בשלב מוקדם יכולה להיות מועילה ביותר.

 

אם זה טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה

 

good

 

זהו פתגם שחל גם על רמקולים לפקח. תיתקל במספר דגמים בשוק אשר יפתו. על הנייר הם עמוסים עם כל הדברים הנכונים. עם זאת, במציאות הדברים שונים מאוד. כלל האצבע הכללי הוא לדבוק במותגים מוכחים שנמצאים בעסק די הרבה זמן. לא רק שהם מחויבים על ידי המוניטין לספק ביצועים טובים, אלא שלרוב יש להם בסיס משתמשים גדול. קשה למכור משהו שלא עובד אם יש אלפי משתמשים לא כל כך שמחים משאירים ביקורות בכל מקום.

 

סיבה נוספת לכך שחכם להישאר עם מותגים פופולריים נובעת מהחומרה בה הם משתמשים. זה לא כל כך מוזר לראות יצרן שמשתמש בכמה פתרונות חומרה או עיצוב מדגמי הדגל שלהם, במערך הזול שלהם. בפועל, פירוש הדבר יכול להיות מנהלי התקנים או מדריכי גל ספציפיים. תלוי עם איזה מותג אתה הולך, אתה באמת יכול לקבל ערך מדהים לכסף שלך.

 

חשבון אביזרים

 

good

 

למרות שמוניטורים בר השגה כמעט תמיד פעילים ודי סומכים על עצמם, עדיין ישנם אביזרים שיכולים לעזור לך לייעל את הביצועים שלהם. הדבר הראשון שעולה בראש הוא קבוצה של דוכני רמקולים מתאימים. חשוב לציין שהמוניטורים שלך באותה רמה עם הראש שלך. אתה רוצה שהנהגים האלה יופנו היישר לכיוון האוזניים שלך. מעמדים יאפשרו לכם לעשות זאת. מצד שני, אם שולחן העבודה שלכם גדול דיו כדי לתמוך במיקום נכון של רמקול צג, אתם בהחלט תרצו לקבל סט רפידות הרגעה. אלה משרתים את המטרה של ביטול העברת הרטט מהרמקולים שלך לשולחן ולהפך.

 

מסקנה

 

רמקולי צג משתלמים מקבלים הרבה נציגים רעים בקהילה, בעיקר מהצד השמרני של האי. לפוריסטים יש סטנדרטים משל עצמם והם בדרך כלל מסרבים לקבל כל דבר שנמצא תחת תקנים אלה. עם זאת, האמת היא שלניטור בר השגה יש מטרה אמיתית מאוד. יתכן שהם לא יהיו שטוחים כמו דגמים מקצועיים, אך הם יקבלו לכם את הביצועים הבסיסיים הנחוצים בכדי לבצע את העבודה. כשאתה מתקציב מצומצם, זה די טוב.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..