מדריך למתחילים למיתרי אוקוללה, הערות וסולמות

 

Newbie ל ukulele? אל תפחד, כי במאמר זה אנו נעביר אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על מיתרי ukulele והתווים שלהם.

 

אמנם אינך צריך לשנן כל תו על לוח השולחן כדי להתחיל לנגן את ה- ukulele, אך לכל הפחות, תוכל לזהות את שמות המחרוזות כמתחילים.
 

אחרת, תגרד את הראש ותחפש ספר / אינטרנט בכל פעם שאתה רוצה לכוונן את הווקללה שלך, למצוא אקורד או עקוב אחר ההוראות של מורה.

 

כדי להתחיל, כל מה שתצטרך זה אוקוללה הגון וקצת סבלנות …

 

הערה : בחלק הבא נבחן את כוונון ה- G-C-E-A, שהוא סטנדרט לקונצרטים, סופרן וסבלי טנור בגודל טנור – בגדלים שבהם עליך להשתמש אם אתה מתחיל. אם אתה חדש ב ukulele אתה לא אמור להשתמש בבריטון שבוע.

 

כיצד לזהות שמות מיתרים של Ukulele

 

 

נתחיל בשמות המחרוזות, מכיוון שזה מהותי עבור כל ukulelist.

 

התחל בכך שתחזיק את ה- ukulele שלך ​​במצב המקובל. המחרוזת העליונה – שהכי קרובה אליכם – היא מחרוזת ה- G. הבא למטה הוא מחרוזת C. המחרוזת הבאה למטה היא מחרוזת E. לבסוף, המיתר הכי רחוק ממך הוא מחרוזת A.

 

רעיון טוב להשתמש במנומוניק כדי לזכור את ההזמנה:

 

לך
משוגע
כל
אחר הצהריים

 

או השתמש בזה שאתה יוצר בעצמך. זכרו את ההזמנה הזו ותגלו שלימוד ה- ukulele יהיה כל כך הרבה יותר קל.

 

כיצד לזהות הערות Fretboard של Ukulele

 

 

להיות מומחה בלוח המקשים ולדעת מייד היכן למצוא A, C או G (או כל תו אחר!) מגיע עם ניסיון – ככל שמשחקים יותר, כך קל יותר לזהות פתק לפי דרישה.

 

הקדש זמן לשחק עם המיתרים הפתוחים, כפי שלמדת לעיל, ואז נסה לשנן את התווים על כל ארבעת המיתרים עד לדליפה השלישית. ב'תיבה 'קטנה זו תוכל למצוא כל תו שאתה זקוק לו – A, B, C, D, E, F ו- G.

 

כפי שתראה בתמונה שלנו למעלה, אתה מתחיל עם G על ידי הפעלת מחרוזת G פתוח. הסיבוב השני של מחרוזת ה- G הוא A A. מיתר ה- C הפתוח ייתן לך כמובן C, ואילו הסיבוב השני במיתר זה נותן לך D. וכן הלאה.

 

הסתובב עם המיתרים והסיבובים והתחל להכיר את הערות על ידי התייחסות לתרשים לעיל.

 

אם אתה תוהה מדוע לא קיימים תווים ברשימה כלשהי, זה מכיוון שהם חדים או שטוחים. בסופו של דבר תסתדר עם אלה, אבל זה לא מה לדאוג לעצמך עד שתרגיש בנוח עם התווים הרגילים.

 

למדו את ההערות על ידי משחק בקנה מידה

 

דרך נהדרת ללמוד את התווים היא ללמוד לנגן בקנה מידה. בטח, זה לא הדבר הכי מרגש שתעשו אי פעם על ukulele, אבל זה יעזור לכם להכיר את ההערות שעל לוח השולחן.

 

לדוגמה, בדוק את סולם C Major:

 

סולם בסיסי זה פשוט מאוד למעקב, וכשאתה משנן אותו, מציאת הערות תהיה פשוטה. בסולם C Major, תשחקו את התווים הבאים לפי הסדר: C, D, E, F, G, A, B ו- C שוב לסיום.

 

אם אינך בטוח כיצד לקרוא את הכרטיסייה ukulele , הקפד לבדוק את המדריך המסור שלנו, שם אנו מעבירים אותך דרך כל מה שאתה צריך לדעת.

 

בסולם C Major, התחל על ידי משחק של מחרוזת C פתוחה, ואז הסיבוב השני במחרוזת עבור D. שלך, עבר למחרוזת E ושחק את זה שפתוח עבור ה- E שלך, ואז ה- fret הראשון עבור F, ו את הסיבוב השלישי עבור ה- G. ואז, תעבור למטה ותשחק פתוח על מחרוזת ה- A עבור ה- A שלך, ואז את הדאגה השנייה עבור ה- B ואת הדאגה השלישית עבור ה- C הסופי של הסולם.

 

ניתן גם להכיר את התווים על ידי הפעלת סולם C Major במיתר יחיד, כפי שאנו מדגישים בתמונה למטה:

 

 

בדוגמה זו אתה משתמש רק במחרוזת C. התחל בלשחק במחרוזת הפתוחה עבור C, ואז את הדאגה השנייה עבור D, הרביעית עבור E, החמישית עבור F … כל הדרך עד לסיבוב ה -12 באותה מחרוזת, שם תסיים את הסולם עם ג 'האחרון שלך.

 

הפעלת הסולם בדרך זו הרבה פחות יעילה, אבל זה נותן לך את האפשרות לראות כיצד התווים עובדים בהמשך לוח השוליים. תן לזה ללכת.

 

מחפש דוגמא כיצד לשחק סולם על ukulele? בדוק את הסרטון למטה שמעביר אותך בפירוט בסולם C תוך פחות מחמש דקות:

 

 

המילה הסופית

 

לימוד שמות מיתרי ukulele, הערות וסולמות יכול להיות מעט משעמם – זה בהחלט לא המטרה הסופית כאשר איסוף ה- ukulele הראשון שלך .

 

עם זאת, כשאתה מתחיל להתרגל לרשימות, תביני שזה לא קשה כמו שהנחת לראשונה ויהפוך אותך לרשימה טובה יותר בטווח הרחוק. זה פשוט מקרה של תרגול, בדיקת עצמך ואז שימוש בתווים לשימוש באקורדים, סולמות ושירים. בהצלחה!

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: הדרכת לימודי גיטרה אונליין!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים ומדריכים ללימוד גיטרה
✅ מבצעים לשיעורים פרטיים וסדנאות לימודי גיטרה ומוזיקה

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קופון הנחה!

אל תפספס את זה

20% הנחה

ההנחה היא על שיעורי הגיטרה.
יש להדפיס ולהביא לשיעור

רוצים ללמוד לנגן גיטרה?
מחפשים את המורה הפרטי הנכון?

התקשרו עכשיו 072-3952984
מצאתם! השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..